Thursday, 2 April 2009

Bal II




Bal II

Tańczyłem dziś w lesie,

a włosy pieścił mi wiatr,

dzieliłem dzikie pląsy

z dzikimi przyjaciółmi,

w dzikich pląsach

zgubił się strach,

i tylko wiatr, miękki mech,

i wśród gwiazd nasz śmiech.

Wycie wilka wezwało mnie

na tajemny bal.

Z wdzięcznością zrzuciłem słowa

i ubrałem się w szczerą nagość

(bo wiedziałem, że gwiazd

i lasu nie ma się co bać)

Tańczyłem dziś w lesie...

.... skłamałem

nigdzie nie byłem,

tylko krople deszczu o szybę

szarpały mi nerwy

i żeby poczuć się lepiej

wyobraziłem sobie,

że jestem gdzieś indziej.

(Oviedo 2002)

2 comments:

  1. Gonzalo Bilbao Martínez.
    Pintor español
    Sevilla 1860 - Madrid 1938
    Retrato "La Juerga",Óleo.
    (Ciudad de la Pintura archivo de imágenes.)

    Saludos America

    ReplyDelete
  2. Gracias por informacion. Espero que no hay problema que aveces te robo las pinturas de tu blog:) Son madavidiosas.

    ReplyDelete