Thursday, 24 December 2009

Życzenia



Wpis wigilijny. Właśnie skończyłem zupę grzybową, moja miła zrobiła gołąbki i sałatkę jarzynową, choinka świeci na złotozielono, zaraz przyjdzie Nick... Jest dobrze. Kameralnie, ale dobrze.
Dziś robimy eksperyment – ściągnęliśmy angielskie napisy do „Co mi zrobisz jak mnie złapiesz” Bareji i zobaczymy jak angielski umysł zareaguje w zetknięciu z PRLowską rzeczywistością. Mam nadzieję, że Nick nie wyniesie z tego jakiejś traumy;)
Wszystkich was pozdrawiam i życzę najlepszego. Najchętniej pozdrowiłbym indywidualnie, ale boję się, że kogoś opuszczę, a że jestem roztargnioną osobą, na pewno bym to zrobił. Wesołych Świąt!

Z dedykacją świąteczną "Me llaman calle" Manu Chao:

10 comments:

  1. Ja indywidualnie odpowiem: Wzajemnie :)

    ReplyDelete
  2. Aby Tobie, aby mi:- )serdeczności!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Dużo radości, uśmiechu. Zdrowia i pogody ducha :)

    ReplyDelete
  4. Zdrowych, pogodnych, rodzinnych
    pełnych udanych eksperymentów :)

    ReplyDelete
  5. Oj obawiam się, że filmy Barei są nieprzetłumaczalne na inne języki i w tym ich urok:)Chociaż i tak uważam, że najbardziej nie-tłumaczalnym filmem jest "Big Bang" Kondratiuka mówiony specyficzną gwarą :)Nieco spóźnione, ale ciepłe życzenia spokojnych Świąt!

    ReplyDelete
  6. Dzięki za życzenia. Mam nadzieję, że się spełnią i że 2010 będzie lżejszy od tego roku, który dał mi w kość. Trzymajcie się ciepło.

    ReplyDelete