Saturday, 2 January 2010

2012 - nowe opowiadanie



Wreszcie udało mi się zmobilizować i zacząć coś nowego. Na dobry początek roku. Już całe trzy strony. Jak zwykle nie zadbałem o wymyślenie całej fabuły przed rozpoczęciem pisania, tak że nie mam pojęcia gdzie pójdzie moja historia. Tak lubię najbardziej i ta niewiedza zwykle pozwala mi utrzymać entuzjazm potrzebny do skończenia opowiadania. Będzie o roku 2012 (zwykle nie jestem modny w tematyce, ale tym razem samo jakoś poszło w tym kierunku:), podróżach w czasie (w pewnym sensie), reinkarnacji, krysznowcach, wąchaniu kleju i wielu innych ciekawostkach (dużo wątków autobiograficznych ;). Jak zwykle, po skończeniu poproszę pokornie moich stałych edytorów o pomoc.
Pozdrowienia.

PS. Przy okazji zapraszam na un libertario, gdzie zacząłem nową serię "Z esejów Lwa Tołstoja", Wrzucam tam mało znane, wolnościowe wypowiedzi tego pisarza. Teksty tłumaczę z angielskiego.

5 comments:

  1. Trzy strony! Gratuluję! Ja mam na razie tytuł i silne postanowienie na ten rok ;-)

    ReplyDelete
  2. Czytałem o tych postanowieniach:) Życzę, żeby się spełniły. Jaka tematyka?

    ReplyDelete
  3. 2012 coraz bliżej , tematyka modna, ale w Twoim wykonaniu intrygująca bardzo - zapowiada się wielowątkowo :)

    ReplyDelete
  4. No to już nie mogę doczekać się tego opowiadania:))))

    ReplyDelete
  5. pisz, pisz :-)
    nie rozpraszaj się!
    Twój blog mnie polubił znów?? (!)

    ReplyDelete