Monday, 15 December 2014

Lista przedświąteczna











   1. Skończyłem rysowanie świątecznego, sekretnego projektu:) Od jutra część rękodzielna, no i poczta. Po świętach wrzucę tutaj całość.
   2. Dziś miałem szkolenie PBS (Positive Behaviour Support). Jutro druga część. Bolą mnie plecy, sporo było fizycznych ćwiczeń, ale warto było, dużo ważnych rzeczy zajarzyłem. Z minusów: miejsce szkolenia było dosyć daleko. Bilet kosztował mnie 17 funtów. Jutro drugie tyle. A do tego przegapiłem swoją stację, pojechałem o trzy za daleko.
   3. Smutno mi, że nie będę w domu na święta. Wyjechałem do Anglii w czerwcu 2013. Był to ciężki rok, nie miałem kasy na wyjazd, zmagałem się finansowo, do tego rozstanie z Tanią. Eh... Teraz powinno już być lżej, może uda się pojechać na Wielkanoc.
   4. Tęsknię za nią. Wraca z Indii za kilka dni. Niestety, nie spotkamy się.
   5. Od środy urlop do 5 stycznia!:)

5 comments:

  1. grudzień.. czas podsumowań. w grudniu 2013 wyjechałam do Warszawy. to była najbardziej radykalna i najbardziej zadziwiająca decyzja w moim życiu.. minął rok.. mija 2014.. jakby przez palce.

    ReplyDelete
  2. Będzie Ci trudno w te święta, ale dasz radę. Najważniejsze, że dobre zmiany zachodzą w Twoim życiu

    ReplyDelete
  3. Świat zwalnia w czasie urlopu, miej piękny czas i samych pozytywnych myśli i chwil... tego Ci życzę :)

    ReplyDelete