Sunday, 20 September 2015

My higher, jeszcze higher - Księżycowy terrorysta

   Dziś cały dzień przy mikrofonie. Wczoraj wieczorem zapaliłem jointa z Michellem i choć zwykle marihuana mnie obezwładnia, to wczoraj ogarnęła mnie gorączka twórcza, która przetrwała do dziś. No wiecie przynajmniej skąd tytuł;)



My higher, jeszcze higher

1
Weź mnie za rękę,
Za rękę weź mnie, nie bój się,
Podwiń sukienkę,
Lecimy w górę, tam gdzie wiesz.

Ja jestem orłem,
Ty jesteś morzem, nie ma nas,
Ja jestem nocą,
Ty jesteś dniem, spotkajmy się.

2
Nie mam imienia,
Poznam je ostatniego dnia,
Dar zrozumienia,
Lecimy w górę, zniknął czas.

Dziwne wrażenia,
Z niebytu wchodzę w bytu trud,
Chcę wyzwolenia,
Chcę z tobą lecieć pośród chmur.

2 comments:

  1. Replies
    1. Hej, cieszę się, że trafiłem:) Wiedźmy lubią dźwięki nocy.

      Delete