Friday, 5 August 2011

Открыла сердце

Zulya tribute:)



Открыла сердце (и ты вселился)

Вот открыла сердце я,
И в него вошла любовь.
Не просила, не ждала,
Но не буду прогонять.
Нет, не буду прогонять.

Вот открыла сердце я,
И в него вселился ты.
Не гадала, не звала,
Что ж, не буду прогонять.
Нет, не буду прогонять.

Но глубоко сердце мое,
никто не знает, что нас ждет.
Kоль не страшно, заходи,
Вместе нам не страшna путь.
Я не буду прогонять.
Нет, нет, нет.

Otworzyłam serce (i wszedłeś ty)


Więc otworzyłam serce,
i weszła tam miłość.
Nie oczekiwałam jej, nie szukałam,
ale nie będę przeganiać.

Więc otworzyłam serce
i wszedłeś tam ty.
Nie chciałam tego, nie zapraszałam,
ale nie będę przeganiać.

Moje serce jest głębokie.
Nikt nie wie, co w środku.
Jeśli się nie boisz, wejdź,
nie będę przeganiać.
Razem nie będzie nam strasznie.

9 comments:

  1. A dziś na facebooku Zulya kliknęła mi "lubię" na tą wersję swojej piosenki! To było bardzo miłe z jej strony:)

    ReplyDelete
  2. Marcinsenie!!! - Ty to kurwa poetycka mać masz pozytywne wcielenie "wyciszenia serca" w sobie!

    ReplyDelete
  3. Ha, ha, dzięki Kopacz za entuzjastyczne przyjęcie:)

    ReplyDelete
  4. Cholera, Marcin, gdybym znał się na rzeczy, to zostałbym Twoim managerem ;) Za każdym razem, gdy słucham Twoich wykonań, aranżacji itp., to - mimo, iż w odbiorze są smutne - robi mi się jakoś tak lekko na sercu!

    ReplyDelete
  5. No to miło:) Mi też się robi lżej, kiedy to gram.

    ReplyDelete
  6. Podoba mi się... bardzo i proszę częściej!

    ReplyDelete
  7. Hej Margo! Dzięki:) Właśnie pracuję nad piosenką Bułata Okudżawy, niedługo wrzucę.

    ReplyDelete
  8. Marcin, może byś ułożył jakiś zestaw pięknych piosenek europejskich, potem płyta, tournee i tak dalej. Wiesz jak to w jednym polskim filmie ktoś powiedział, że najpierw trzeba odkryć, co się lubi robić, a potem to robić. (Chłopaki jechały wtedy samochodem, jeden lubiał grać na skrzypcach, a drugi "na trawce". Tytułu filmu nie pamiętam.)

    ReplyDelete
  9. Dzięki Mat, ale jest jednak duża różnica pomiędzy robieniem czegoś amatorsko a profesjonalnie. I tak jak przyznaję się do jakiegoś tam talentu literackiego, to jeśli chodzi o talent muzyczny to mam go całkowity brak. Co nie przeszkadza mi w posiadaniu zamiłowania do tej konkretnej muzy;)

    ReplyDelete