Monday, 16 February 2015

39

   Dziś moje 39 urodziny. Jakieś plany? Kupię sobie piwo na wieczór i ciasto czekoladowe ze śmietaną i jagodami:)
   16 luty to też inna rocznica - oświadczyny. W 1999, w kuchni świątyni Hare Kryszna, po dwóch tygodniach znajomości spytałem Tani, czy za mnie wyjdzie.
   Czuję się wykorzeniony. Już dawno wykorzeniłem się, jeśli chodzi o moje miejsce narodzin, kraj, itd, ale Tania była dla mnie czymś stałym, "opoką". Dopiero teraz jestem zupełnie wolny, choć na razie to jeszcze gorzka wolność.
   No ale jak zwykle marudzę:)
   Za chwilę wychodzę do pracy. Są ferie, więc nie będzie uczniów, będziemy zajmować się piciem herbaty i robotą papierkową. Biorę na wszelki wypadek książkę, jakby miało się okazać, że mogę się poobijać jeszcze bardziej. Trzymajcie się.

7 comments:

  1. Spełnienia marzeń Marcinie! :*

    ReplyDelete
  2. Marcinie sto lat w zdrowiu, spokoju i samych radościach.

    ReplyDelete
  3. Najlepsze życzenia, niech się spałniają Twoje marzenia :*

    ściskam

    ReplyDelete
  4. Dziekuje wam serdecznie za życzenia!!:)))

    ReplyDelete
  5. Dzielisz urodziny z panem Czesławem. Dużo dobra życzę :)

    ReplyDelete