Saturday, 21 February 2015

Lista z suchej pigwy i dżdżu


   1. Ostatnie trzy dni zrobiłem sobie maraton serialowy: wszystkie odcinki "Orange Is the New Black". Świetne. Każdy lubi underdogów.
  2. W międzyczasie ćwiczyłem na cajonie i gitarze. Działa to tak, że w komputerze puszczam sobie film, biorę instrument do ręki (jeśli gitara), albo na nim siadam (jeśli cajon) i młócę jeden rytm, kilka chwytów, w kółko. W ten sposób nie nudzę się mechaniczną czynnością, mózg samoczynnie tworzy nowe ścieżki i człowiek sam nie wie, kiedy zaczyna być coraz lepszy.
   3. Oprócz tego ciągle czekam na charango. Śni mi się po nocach jego słodki dźwięk:) Napisali mi z Boliwii, że zamówione charango jest właśnie robione i że w czwartek wyślą. Zwykle przesyłka idzie jakieś 3 tygodnie. Lubię mieć na co czekać.
   4. W kwietniu chcę wreszcie polecieć do Polski, spędzić jakiś czas z rodziną. Zobaczę ile wypłaty dostanę na koniec miesiąca i spróbuję od razu zarazerwować bilet. Prawie dwa lata nie było mnie w domu, tęsknię za wszystkimi, no i za górami.
   5. Samotny się bardzo czuję. Nie jestem przyzwyczajony, żeby nie mieć tak zupełnie nikogo, żadnej bliskiej osoby, z którą by można pogadać, zwierzyć się, pośmiać, zrelaksować razem. Pewnie dlatego uczę się grać. Zabijam czas, nie myślę tyle, nie rozkminiam. Mówię sobie, że to na przyszłość, kiedy znów bedę bliżej ludzi, może muzyków, razem będziemy sobie grać, będę mógł pobrylować w towarzystwie.
   6. Byłem dziś na zakupach, bo lodówka świeciła już pustkami. Kupiłem tofu, nudle ryżowe i pastę z fasoli w sklepie chińskim, pięć rodzajów róznych masali w sklepie indyjskim, ser w litewskim oraz chleb i "slodkie chwilki" w polskim. I jeszcze kiełbaski sojowe i pasztet w Holland & Barret. Tak, że jestem zaoopatrzony na cały tydzień. Trochę się przejadłem.
   7. Czytam świetną książkę; "Powiedz mi kim jestem" Julii Navarro. Gruba cegła, historia umieszczona w okresie Hiszpańskiej Wojny Domowej, czyli dla mnie jak znalazł.
   8. Idę na krótki spacer, przy okazji kupię tytoń. Dobrej nocy.

No comments:

Post a Comment