Monday, 8 December 2014

Lista 298

 








   1. Poniedziałek. Ostatni przed urlopem! Trzy tygodnie odpoczynku. Żałuję, że nie będę w domu, tęsknię za wszystkimi bardzo, ale nie chciałem się już bardziej zadłużać. Spróbuję się wyrwać na urlop Wielkanocny.
   2. Dzień zacząłem od ćwiczeń z Chodakowską. Wczoraj postanowiłem znów spróbować. Rano zrobiłem sesję Skalpela. Dziś o szóstej, przed wyjściem do pracy, mimo zakwasów, powtórzyłem. Lubię. Mało brakowało a bym nie wstał, ale śniło mi się, że rzuciłem fajki, alkohol, że oczyściłem życie i to było bardzo miłe uczucie. Tak że wyskoczyłem z łóżka i spędziłem czterdzieści minut z ćwiczeniami.
   3. Wczoraj zrobiłem tez podejście do rzucania fajek. Pękłem po obiedzie i w sumie w ciągu całego dnia wypaliłem trzy, ale chcę dalej próbować.
   4. Kontynuuję projekt świąteczny. W tym tempie powinienem dać radę. Czekam na przesyłkę. Dziś powinna dotrzeć paczuszka z podstawkami do piwa (część projektu:).

No comments:

Post a Comment