Saturday, 6 December 2014

Lista odniechcenia

 
























   Parę dni przerwy w pisaniu. Zacząłem projekt rysunkowy-świąteczny, seria kilkunastu ilustracji, ale nie chcę wklejać po trochu (tym bardziej, że to ma być prezent). Wrzucam po prostu oskrawkowany collage dla smaku. Muszę wyrobić się w dwóch tygodniach, żeby prezent dotarł pod choinkę.
   Co tam ostatnio?

   Lista odniechcenia:
   1. College zaoferował mi stałą pracę. Jakoś w styczniu kończę z agencją i przechodzę na pełny kontrakt. Ulga, bo nie wyrabiałem finansowo. System pracy tymczasowej to zwykłe niewolnictwo. Poza tym wewnętrznie dobrze się poczułem. Że ktoś mnie docenił. Chloe (nauczycielka) bardzo się ucieszyła. Zaraz zadzwoniła do menadżerki, że bardzo by chciała, żeby Fernanda i ja, po przejściu na stały kontrakt, zostali w jej klasie.
   2. Wczoraj po pracy Olga zaprosiła mnie na falafela i piwo. Miło się gadało. Zaprosiliśmy do stolika Lodge'a, angielskiego chłopaka, który samotnie sączył Guinessa przy stoliku obok. Poczęstowałem go kubańskimi papierosami od Carelis. Śmialiśmy się, że tym ekstremalnym przeżyciem skróciliśmy sobie życie o rok.
   3. Dziś zakupy. Na obiad knedle ze śliwkami ze sklepu polskiego, z jogurtem.
   4. Rano oglądałem na youtube stare video z 1991, z kirtanu na farmie w Czarnowie. Dziwne uczucie. Młode twarze bhaktów, których teraz znam jako ludzi może nie w podeszłym wieku, ale na pewno w zaawansowanym. Ja przyłączyłem się pięć lat później. Przyszło mi do głowy, że chciałbym zawrócić czas i jeszcze raz przeżyć to wszystko. Szczególnie od poznania Tani. Żeby wszystkie nasze przygody były ciągle przed nami.
   5. I żeby wróciła prosta, niewinna wiara w Boga.

7 comments:

  1. ten Czarnów? pod Kamienną G.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znasz? Jest tam taka mała farma Hare Kryszna, od wielu lat.

      Delete
    2. znam:) przyjaciel teraz tam mieszka:) a ja w Rudawy w ogóle często jeździłam.

      Delete
    3. i cieszę się że masz stałą umowę o pracę! gratulacje!

      Delete
  2. Marcin gratuluję stałej pracy. Fajnie, że Ci się udało. Oby to był początek dobrych zmian dla Ciebie również na innych płaszczyznach

    ReplyDelete
  3. fajnie ,ze masz pracę i pomyślnosci na Drodze

    ReplyDelete