Wednesday, 18 March 2015

Krótki recap

   1. Wczoraj wizyta u studentów stomatologii w Guy's Hospital. Trzy plomby i czyszczenie. Jeszcze mnie czeka implant i dwie korony. I to wszystko za darmo:) Trochę mi się dostało za palenie, bo dziewczyna spędziła chyba godzinę na czyszczeniu zacieków, ale udobruchała się, że już prawie miesiąc nie palę.
   2. Doszło DVD do nauki na cajonie. Świetne rytmy, prosto objaśnione. Szkoda, że dziś kończę pracę o szóstej, będzie już za późno na bębnienie.
   3. Będę się przeprowadzał po świętach (1 maja). Chcę znaleźć coś tańszego. Poza tym z obecnymi lokatorami nie układa się najlepiej. Muszę znaleźć kogoś na zastępstwo, bo wyprowadzam się przed końcem umowy.
   4. Kupiłem wczoraj trochę puszek z jedzeniem w supermarkecie indyjskim. Nie chce mi się gotować ostatnio. Tylko w weekendy się staram.
   5. Będę miał nowe okulary wreszcie. W weekend Petra zrobiła mi niespodziankę i zaprosiła mnie do Spacesavers. Dwie pary za 100 funtów. Wybrałem super lekkie. Jedna w czarnych a druga w srebrnych oprawkach.
   6. Śmigam na rowerze codziennie. Uwielbiam to.

2 comments:

  1. Wiosna i tyle pozytywnych działań :) no może oprócz jedzenia z puszki :P

    ReplyDelete