Thursday, 23 July 2015

Lista spierniczała na amen

 

















  1. Ciężkie kilka dni. Nie będę się rozpisywał, bo po co.
  2. Wczoraj czytałem do drugiej w nocy. "Brudnopis" Siergieja Łukjanienko. Bardzo miła fantastyka, wciągnąłem sie po uszy. Tak bardzo, że rano w łóżku wziąłem się za drugi tom ("Czystopis") i do południa przeczytałem. Jak za dawnych czasów:)
  3. Dziś ćwiczyłem nowy rytm na cajonie, przy okazji oglądając filmy. "Inside Man" z Denzelem Washingtonem i Clivem Owenem bardzo fajny, "Traitor" kiepściutki, nie wiem, jak dostał 7 na imdb.
  4. Zjadłem warzywa z wczoraj, były lepsze, przeżarły się. Dokończyłem butelkę wina, zaczętą wczoraj.
  5. Zadzowniła Ingrid z kadrówki. Ponieważ dostałem awans, będę musiał zjawić się w pracy tydzień wcześniej (pierwszego, nie siódmego września). Nauczyciele i starsi asystenci (czyli od września i ja) musimy przygotować się na przyjęcie nowych uczniów.
  6. Zaraz przyjdzie Petia z pracy. Nie jestem dzisiaj zbyt towarzyski , ale postaram się. Na razie

No comments:

Post a Comment