Tuesday, 5 August 2014

Lista środkowotygodniowa





















Lista środkowotygodniowa:

   1. Wczoraj do północy na pogotowiu. Petra nie mogła już znieść infekcji ucha. Dostała mocniejszy antybiotyk. Dziś ciągle cierpi jak cholera.
   2. Tadas wraca z Litwy i być może załatwi mi miejsce na skłocie. Jeśli nie, to wieczorem jest też zebranie skłotersów na Whitechapel. Podjadę, może uda mi się nawiązać jakieś kontakty.
   3. Szperałem rano w necie wśród różnych społecznych, niezależnych projektów, w które mógłbym się zaangażować. W przyszły czwartek komornik będzie próbował wyrzucić ludzi z komunalnego gospodarstwa, gdzie ludzie uprawiają ziemię od kilku lat. Lotnisko (Heathrow) chce przejąć ziemię na zbudowanie nowego terminalu. 20 mil ode mnie. Pojadę dzień wcześniej na rowerze, z namiotem, śpiworem i zobaczymy, czy uda się ocalić miejsce (odroczyć wyrok chociaż).

 

   4. Tania w Warszawie,pojechała po wizę do Indii.
   5. Dużo smutku, samotność, ale też wewnętrzna siła. Otwarcie się na strumień życia, gdziekolwiek miałby mnie nie ponieść. I trochę nadziei.

5 comments:

  1. dobrej Drogi Kalpataru na tej sciezce Życia ...gdzieś tam mam sporo sympatii do Ciebie ... powodzenia przyjacielu ...i dla Tanii też ...oby ta podroz byla pomyślna
    3maj się
    balaji

    ReplyDelete
  2. Dzięki Balaji. Wiem, że jesteś naszym przyjacielem. Mam nadzieję, że u ciebie idzie dobrze. Pomódl się tam za nami, żeby się zycie wreszcie jakoś ułożylo. Trzymaj sie

    ReplyDelete
  3. i wzajemnie ...tez wspomnij mnie czasem w swoich medytacjach do Kryszny , Balaramy , Sridamy , Radharani ...:) ... w sumie Kryszna jest życzliwy i empatyczny ino my czasami pozamykani spust za spustem

    ReplyDelete
  4. dobre życzenia zawsze się przydadzą:)

    ReplyDelete