Tuesday, 9 September 2014

Lista melancholijna






Lista melancholijna (a która nie jest:)

   1. Powyżej ostatnie obrazki z dziennika, z serii "Petia":) Tęsknię za tą małą czeską blondyną.
   2. Po wakacjach z powrotem w pracy. Wczoraj i dzisiaj ogarnialiśmy szkołę, jutro będą już dzieciaki. Trochę się cieszę. Dobrze być z powrotem w pracy, którą się lubi.
   3. Rozmawiałem dziś rano przez telefon z Petią. Spytałem, czy chciałaby spróbować jeszcze raz. Nie chciałaby. Znalazła już pracę, jest szczęśliwa z rodziną. Tak, że kaniec filma.
   4. Wczoraj wieczorem na skłocie było cotygodniowe zebranie. Spytałem czy mogę zostać tu jeszcze miesiąc. Pozwoliłoby mi to uzbierać dosyć kasy, żeby wynająć jakiś skromny pokoik. Zgodzili się.
   5. Pracuję nad nową piosenką. Nie jestem jej do końca pewny. Napisałem ją i ułożyłem muzykę przy sporym wewnętrznym cierpieniu i nie wiem, czy chcę to dzielić z ludźmi. Z drugiej strony, co mi tam. To moja twórczość, nie mogę się jej wstydzić, czy cenzurować. Teraz pracuję, więc mam mniej czasu, ale powinienem się wyrobić do końca tygodnia. Tadas obiecał, że dogra kilka instrumentów. To świetny muzyk.
   6. Palę za dużo. Szczerze mówiąc to kopcę jak lokomotywa. Oprócz tego apetyt mi zniknął. Dziś wmusiłem w siebie falafela i garstkę winogron. Wczoraj nawet nie pamiętam, czy jadłem. Chyba jakiegoś owoca.
   7. Dziś po pracy wyszorowałem wszystkie kible na skłocie:) Skoro mogę zostać jeszcze miesiąc, chcę się poudzielać:)
   8. Smutek, smutek, smutek.
   9. Mama obiecała przysłać oscypka z Polski:)

4 comments:

  1. piosenka w temacie...oby od stołu wstala, z imienin wyszla, zrezygnowala z dań i przyszla...pomyslności
    http://www.youtube.com/watch?v=ooD-ZWxNt9w

    ReplyDelete
  2. Hahhaha, dokladnie piosenka o mnie na ten moment;)))

    ReplyDelete
  3. Ściskam Marcinie, idę też poszorować kible, bo mi to dość dobrze wychodzi :) ściskam nucąc pod nosem

    ReplyDelete
  4. Dzięki Margarithes:) Ktoś musi sracze umyć, samo się nie zrobi:))

    ReplyDelete