Tuesday, 11 November 2014

Mam to gdzieś - Księżycowy Terrorysta




Mam to gdzieś

1
Co to kto to pyta szuka prawdy niedomyta
dusza szuka marzy czyta chwyta czasem coś jej świta
gdy rozkwita się wydaje tak obfita znakomita
gdy umiera to żałosna niczym kawa niedopita

w telewizji wiadomości, gdzieś odkryto kupę kości
korporacje się bogacą, w 3D show dla publiczności
w samotności żyje człowiek, choć się pławi w swej wielkości
w wielkiej chwale idzie w przyszłość a tam nic oprócz nicości

ref
a ja leżę w trawie, mam to gdzieś
wśród chmur szukam ciebie, mademoiselle
mówią leń, gamoń, loser, pozbieraj się,
może mają rację, spróbuję w przyszłą środę

2
Biega krzyczy choć na smyczy w kosmos leci to jest wyczyn
tu na ziemi kupa ludzi nie ma co jeść z różnych przyczyn
demokracja-aberracja, wolność słowa, abnegacja,
wolny rynek, alienacja, kapitału dominacja

Wielka Polska, Wielkie Niemcy, każdy naród chciałby więcej,
dumni z powstań, wojen, granic, a ja na to ence pence
filozoficzne traktaty, co to Bóg, jaźń, co to będzie,
Na Krakowskich Plantach dzieci zbierają żołędzie

2 comments:

  1. Bardzo ładny tekst i wykonanie. Dołączam ją do mojej płyty terrorysty, gdzie przetrzymuję wszystkie twoje muzyczne dokonania.
    Pozdrawiam serdecznie z zamglonych Kresów wschodnich:)

    ReplyDelete