Thursday, 2 April 2009

Miałem sen.



MIAŁEM SEN

Chciałbym obrabować bank

i uciec do Meksyku

*******

skórzana torba z pieniędzmi

leży bezpiecznie obok jej ręki

palce wybijają rytm

i w uszach dzwonią kule

które znalazły swe gniazda w tynku

nie w tyłku na szczęście, hej!

wciskam gaz

wciskam gaz

a obok mnie ona się śmieje

i szczerzy lśniące zęby bo świat jest nasz

a w nocy dosięgniemy i gwiazd, hej!

wciskam gaz

wciskam gaz

a droga ucieka spod kół jak zając

Miałem sen że jestem gdzieś indziej

gdzie kule zawsze osiągają swój cel

i gdzie ona nigdy nie śmieje się tak

ale szybko zwiałem z tego cmentarza, hej!

wciskam gaz

wciskam gaz

a obok mnie ona szczerzy lśniące zęby

i śmieje się tak bo świat jest nasz

a w nocy dosięgniemy i gwiazd, hej!

(Brihuega 2002)



No comments:

Post a Comment